Onze klanten

Onze klanten zijn kleine, middelgrote en grote ondernemingen die zich bewust zijn van de noodzaak van goede communicatie met hun klanten, en die het potentieel van hun medewerkers ten volle willen helpen ontplooien.

Herve Van de Weyer - Hogeschool PXL
Koen valt terug op een grote hoeveelheid ervaring én kan dat vertalen naar theorie. Hij geeft tijdens zijn opleidingen hands-on advies, advies dat werkbaar is en toepasbaar in de praktijk. Daarnaast heeft Koen een sterk empathisch vermogen, wat een belangrijke rol speelt in communicatie. Herve Van de Weyer (Hogeschool PXL)
Kim Plevoets - UCLL
De opleidingen van Upstream zijn voor mij professionele me-time: reculer pour mieux sauter. Stilstaan, terugblikken, uitgedaagd worden om andere perspectieven mee te nemen en dan weer vooruit plannen. Dat Koen oog heeft voor de uitdagingen van leiding geven in het (hoger) onderwijs en tegelijk de parallellen met het bedrijfsleven ziet, is een grote sterkte. Koen is een inspirerend persoon met veel energie, stelt de juiste vragen en daagt zo uit om focus te nemen. Kim Plevoets (UCLL)
Lars Vliegen - Vlecad
Onze firma evolueert waardoor wij als bedrijf steeds nieuwe noden hebben. Door de toegankelijke opleidingen die Upstream biedt, helpen zij ons met het verder ontwikkelen van die noden. Koen onderbouwt zijn opleidingen met realistische situaties waardoor wij alles onmiddellijk kunnen toepassen in de praktijk. Hij is ruimdenkend en geeft veel inzichten. Lars Vliegen (Vlecad)
Jurgen Loyen - Autobat
Tijdens onze Upstream sessies bracht Koen alles zeer verstaanbaar, wat voor ons wel een must was. Alles wat Koen aanbrengt tijdens zijn opleidingen is dadelijk toepasbaar in de realiteit. Voor ons waren de opleidingen bij Upstream een zeer zinvol traject. Zeker om te ontdekken waar ons bedrijf staat en waar we naartoe willen. Dit alles wordt op een heel nuchtere manier gebracht. Jurgen Loyen (Autobat)
Lieze Geebelen - Proactify
Ik laat onze sleutelmedewerkers een traject volgen bij Upstream zodat ik zeker ben dat ik het beste uit hen haal. Als ik van hen verwacht dat ze als zaakvoerders denken moet ik hen ook ondersteunen om dat te gaan kunnen. Daarom investeer ik in een gedegen opleiding bij Upstream. Ik merk dat mijn medewerkers er professioneel en persoonlijk van groeien, en dat ze alsmaar beter begrijpen waar we als firma naartoe moeten en welke keuzes we moeten maken. Lieze Geebelen (Proactify)
Lawrence Bessemans - Élan Architecten
Dankzij de sessies bij Upstream hebben we met de 3 zaakvoerders van Élan architecten samen een duidelijke strategie uitgewerkt voor ons bedrijf. Naast trainingen over sales, communicatie en strategie helpt Koen ons ook om zaken onderling bespreekbaar te maken. Dankzij zijn inzicht in de communicatie tussen mensen en de werking van bedrijfsstructuren kan Koen raad geven voor zowat alle situaties waarin wij als ondernemers terecht komen. Lawrence Bessemans (Élan Architecten)
Ik ben ervan overtuigd dat de opleidingen van Upstream een meerwaarde zijn voor mijn bedrijf. Koen heeft tijdens zijn opleidingen een zeer persoonlijke en efficiënte aanpak, wat de inhoud ook waardevol maakt. Stijn Brepoels (Group Brepoels)
Rune Masco - Kleen
Het traject met Upstream heeft ervoor gezorgd dat ik communicatief een stuk sterker sta. Ik ben in contact gekomen met heel veel mensen en het heeft mijn carrière een enorme boost gegeven. Als ik het over zou kunnen doen, zou ik het nóg eerder gedaan hebben. Koen is een top coach en ik zal hem mijn heel leven meedragen! Rune Masco (Kleen)
Koen is steeds to the point en betrekt zijn leerlingen én persoonlijke ervaringen op een goede manier tijdens de opleidingen. De opleidingen van Upstream worden in kleine groepen gegeven of zelfs 1-op-1, waardoor het zeer persoonlijk wordt en je veel nuttige input krijgt. Leen Geebelen (GIA Systems)
Filip Kempen - KMPN Consulting
Met de hulp van Koen heb ik mijn verhaal samengevat in een duidelijk en overzichtelijk geheel. Hierdoor kan ik op een vlotte en gestructureerde manier mensen vertellen wat de inhoud is van mijn dienstverlening. Ik merk dat dit een zeer grote meerwaarde is tijdens netwerkmomenten. Filip Kempen (KMPN Consulting)
Joël Eyckens - EGD
Het traject dat ik bij Upstream volg, bestaat uitsluitend uit TOP training sessies! Als opvolger-zaakvoerder is het voor mij belangrijk om de mensen waarmee ik samenwerk goed te begrijpen. Door het traject met Upstream te volgen, heb ik veel nieuwe inzichten verworven, waardoor het voor mij nu een stuk gemakkelijker is om de reacties te begrijpen van personeelsleden en mijn vader. Dat zal mij in de toekomst ongetwijfeld veel helpen! Joël Eyckens (EGD)
Jeroen Vanderheyden - Jerotronics
De persoonlijke aanpak van Koen zorgde ervoor dat hij me op een korte tijd veel kon bijbrengen zonder me te overladen met informatie. Desondanks dat ik een brede waaier aan diensten heb, konden we samen toch een duidelijke doelgroep afbakenen. Koen nam ook uitgebreid de tijd voor onderwerpen die iets langer duurden dan gepland, waardoor ik interessante benaderingen heb bijgeleerd die nieuw waren voor mij. Jeroen Vanderheyden (Jerotronics)
Stef Stockmans - 2Work
Upstream heeft mij bewezen dat ik productieve klantencontacten kan hebben zonder dat ik een geboren verkoper ben. Stef Stockmans (2Work)
Steffen Meuris - Kleen
De opleiding van Upstream is zeer leerrijk en interessant. De manier waarop Koen opleiding geeft, vertelt precies wat voor persoon hij is: intelligent en aangenaam. Zeker een aanrader als je veel wil bijleren over klantencontact. Hij tilt je echt naar een hoger niveau. Steffen Meuris (Kleen)
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief